تصفیه آب آکواپرو

تصفیه آب آکواپرو

آکواپروفیلتر نماینده رسمی محصولات AQUAPRO در ایران
تصفیه آب آکواپرو

تصفیه آب آکواپرو

آکواپروفیلتر نماینده رسمی محصولات AQUAPRO در ایران

آیا می توان بیش از حد آب نوشید؟

آیا می توان بیش از حد آب نوشید؟

نوشته شده توسط: AQUAPROFILTERانتشار یافته در: تصفیه آبتاریخ ایجاد: 2018-11-11تعداد بازدید: 72

ما می دانیم که نوشیدن مقدار زیادی آب برای سلامتی ما مهم است، اما آیا می دانید که آب آشامیدنی در واقع می تواند یک چیز بد باشد؟ مصرف بیش از حد آب می تواند منجر به اضافه آب و یا مسمومیت با آب شود.

در حالی که توصیه می شود که ما هشت لیوان آب در روز مصرف کنیم، کلیه شما فقط می تواند در هر زمان بسیار زیاد عمل کند. کلیه افراد سالم می توانند حدود 6 گالن آب در روز و بیش از یک لیتر در ساعت تخلیه شوند. این بدان معنی است که اگر بیش از یک لیتر در یک ساعت نوشیدید، می توانید بیش از حد هضم کنید.

شایعترین عارضه جانبی ادرار مکرر است، اما عوارض جانبی جدی دیگری نیز وجود دارد که میتواند ایجاد شود. در واقع مصرف بیش از حد آب بیش از حد می تواند تاثیر منفی روی مغز شما داشته باشد. مصرف آب زیاد باعث افزایش میزان آب در خون شما می شود. این آب می تواند الکترولیت هایی مانند سدیم را رقیق کند و زمانی که این سطوح پایین می آید، هیپوناترمی به وجود می آید. در آن زمان، مایعات به داخل سلول ها منتقل می شوند و موجب برانگیختن می شوند که در بعضی موارد می تواند تهدید کننده زندگی باشد.

در حالی که هنوز باید مطمئن باشید که به اندازه کافی آب بنوشید، نوشیدن بیش از حد سریع می تواند به این شرایط منجر شود. نوشیدن هشت هشت عدد آب توصیه شده در روز به راحتی می تواند توسط کلیه های شما انجام شود، اگر تمام آن را یکبار نوشیدنی نکنید. کلیه ها می توانند تقریبا 200 اونس را در روز بپوشند اما اگر هر یک از هشت عینک را در مدت یک یا دو ساعته بنوشید، مطمئنا می توانید بیش از حد هضم کنید.

شما هنوز هم می توانید مقدار زیادی آب بنوشید تا زمانی که در طول روز خود را می گذرانید. به یاد داشته باشید که نوشیدنی ها به غیر از آب نیز می توانند به اضافه آب اضافه کمک کنند، زیرا غذاهای خاصی در آب زیاد هستند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.