تصفیه آب آکواپرو

تصفیه آب آکواپرو

آکواپروفیلتر نماینده رسمی محصولات AQUAPRO در ایران
تصفیه آب آکواپرو

تصفیه آب آکواپرو

آکواپروفیلتر نماینده رسمی محصولات AQUAPRO در ایران

چرا نباید آب باران را بخورید

چرا نباید آب باران را بخورید

نوشته شده توسط: AQUAPROFILTERانتشار یافته در: تصفیه آبتاریخ ایجاد: 2018-11-12تعداد بازدید: 73

عنوان یک کودک، ممکن است لذت بردن از بازی در باران، و بسیاری از کودکان دوست دارند سعی کنید برخی از آن را در دهان خود را برای نوشیدن. ممکن است به نظر می رسد که آب باران می تواند نوشیدنی باشد چرا که آن را آلوده نکرده است، اما آیا واقعا این مورد است؟

 

چرا نباید آب باران را بخورید

هنگامی که باران از طریق جو عبور می کند، آلاینده ها را در هوا می گیرد، به طوری که ممکن است فکر نکنید. به عنوان زمین های باران، می تواند مواد شیمیایی را از فرود در گیاهان و یا ساختمان ها و یا دیگر سازه ها را انتخاب کنید. در حالی که بسیاری از مردم جهان از آب باران به عنوان تامین آب اصلی خود استفاده می کنند، آب باکتری ها، آلودگی، قالب، گرده و سایر آلاینده ها را جذب می کند.

شما می توانید آب باران را درمان کنید تا آن را با استفاده از قرص های تصفیه آب و یا جوشاندن آن بنوشید. شما همچنین می توانید از سیستم تصفیه آب استفاده کنید اگر ترجیح می دهید از آب باران برای نجات منابع استفاده کنید. در بسیاری از مناطق، جمع آوری آب باران کافی برای نوشیدن دشوار است. آب باران می تواند برای باغبانی، شستن ظرف ها و آب توالت استفاده شود، اما بسیاری از متخصصان آب توصیه نمی کنند که آن را بنوشند.

مخازن آب باران حاوی بسیاری از آلاینده ها شامل میکروارگانیسم ها، باکتری ها و اثرات فلزات سمی است. شما همچنین می توانید از بین برنده های پرنده و حیوانات پیدا کنید و باکتری هایی که ما در مورد آن صحبت می کنیم، گونه های جدی مانند E. coli هستند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.