تصفیه آب آکواپرو

تصفیه آب آکواپرو

آکواپروفیلتر نماینده رسمی محصولات AQUAPRO در ایران
تصفیه آب آکواپرو

تصفیه آب آکواپرو

آکواپروفیلتر نماینده رسمی محصولات AQUAPRO در ایران

کوپن آب! اگر صرفه جویی نکنیم

کوپن آب

اگر در مصرف آب صرفه جویی نکنیم، به زودی سرانجام ایران چنین خواهد بود

کیفیت آب آشامیدنی

 آب دارای تمایل شدیدی برای از بین بردن مواد دیگر است که به ندرت در طبیعت در شرایط خالص یافت می شود. وقتی که آب به صورت باران می افتد، مقادیر کمی از گازها مانند اکسیژن و دی اکسید کربن در آن حل می شود؛ قطرات بارندگی نیز ذرات گرد و غبار کوچک و مواد دیگر را حمل می کنند. با عبور از زمین، آب ذرات خاکی، میکروب ها، مواد آلی و مواد معدنی محلول را جذب می کند. در دریاچه ها، باتلاق ها و باتلاق ها، آب ممکن است رنگ، طعم و بو را از پوشش گیاهی و دیگر مواد طبیعی طبیعی به دست آورد. آب های زیرزمینی معمولا مواد معدنی محلول را به دلیل تماس مستقیم مستقیم با خاک و سنگ به دست می آورند، نه از رواناب سطح. همچنین ممکن است گازهایی مانند سولفید هیدروژن و متان را جذب کند. در مناطق پرجمعیت، کیفیت آبهای سطحی و همچنین آب های زیرزمینی به طور مستقیم تحت تاثیر استفاده از زمین و فعالیت های انسانی قرار می گیرد. به عنوان مثال، رواناب طوفان آب آلوده به آفت کش ها و کود های کشاورزی و یا چمن، و نیز مواد شیمیایی جادویی جاده ای، می تواند به رودخانه ها و دریاچه ها منتقل شود. علاوه بر این، پساب های ناشی از عملکرد مخازن سپتیک و زمینه های اشباع زیرزمینی می توانند به آب های زیرزمینی نفوذ کنند.
دستگاه تصفیه آب خانگی | فیلتر یخچال | آکواپرو | AQUAPRO

آب معدنی یا دستگاه تصفیه آب

مقایسه دستگاه تصفیه آب با آب معدنی

خرید آب معدنی یا استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی؟ سوالی که برای خیلی از هموطنان گرامی ممکن است پیش آمده باشد . در مطلب ذیل چند نکته و مقایسه در اینباره آورده شده که مطالعه ی آن کمک بسیار زیادی به انتخاب ما میکند.

۸ مقایسه آب معدنی با دستگاه تصفیه آب

۱-آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که چرا آب های معدنی در اروپا فقط یک هفته اعتبار دارند اما آب معدنی هایی که خرید میکنیم یک سال؟!
آب سالم آبی است که وقتی در یک ظرف قرار می گیرد و در یک محیط راکد مانند اتاق قرار می گیرد،ظرف ۴۸ ساعت بو می گیرد و شروع به گندیدن می کند.خوب اکنون یک بطری آب معدنی بگیرید و داخل یک ظرف بریزید و کنار اتاق قرار دهید و ماه ها صبر کنید.با کمال تعجب می بینید که کوچکترین بویی نمی گیرد!!!این درحالی است که دستگاه تصفیه آب خانگی بدون مواد نگهدارنده است .

۲-متاسفانه شرکت های بسته بندی آب های معدنی برای ماندگاری بیشتر آب های بطری،داخل آن به ازای هر یک لیتر،نیم میلی گرم فاوراید می زنند که این ماده بسیار نـگهدارنده و بدون بو می باشد و برای بدن انسان،بسیار خطرناک وسرطان زا است.هنگامی که فلوراید وارد بافت بدن شما می شود،درون بافت قرار گرفته و آب خارج می گردد؛و بدن به طور خودکار دور آن لایه ی لزج محافظ ایجاد می کند که به مرور بافت های شما بزرگ تر می شود.به همین دلیل است که صبح ها احساس می کنید بدن شما ورم کرده یا چاق شده اید.اصطلاحا بعضی ها می گویند آب می خوریم چاق می شویم! دلیل این امر وجود همین ماده (فلوراید) می باشد. این موضوع یکی از مهمترین مضرات آب معدنی است . آب تصفیه شده توسط دستگاه تصفیه آب فلوراید بسیار پایینی دارد .

۳-رئیس سازمان تولید غذا و دارو نسبت به تولید آب معدنی در برخی از مکان های آلوده اعتراض کرد.هرچند در ایران منابع آب معدنی بسیاری (مانند چشمه های کوه های زاگرس و البرز) داریم اما متاسفانه در جاهایی نیز برای تولید این آب معدنی ها مجوز داده شده است که از کیفیت بسیار پایینی برخوردار هستند و چه بسا از آب های چشمه پر نمی شوند و نزدیک منابع آلوده کننده آب هستند.اگر از دستگاه تصفیه آب استفاده کنیم همان آب لوله کشی با حذف املاح مضر در اختیار ما قرار میگیرد.

۴-رئیس سازمان تولید غذا و دارو هشدار داد:”در دمای بالا،مواد پلیمری بطری های پلاستیکی آب های معدنی آزاد می شود بسیار خطرناک است”. ضرر استفاده آب معدنی به مواد پلیمری بطریها بستگی دارد.دستگاه تصفیه آب خانگی هیچ نوعی از مواد پلیمری را به آب اضافه نمیکند .

۵-به همین دلیل است که توصیه می شود از آب های معدنی استفاده نشود؛زیرا به جز خود آب که ناسالم است،صرفا نگه داری آن ها در بطری های پلاستیکی،سرطان زا و خطرناک است که برای استفاده از آب تصفیه شده دستگاه تصفیه آب خانگی ، نیاز به نگهداری آب در بطری نیست .

۶- صرفه اقتصادی با خرید یکبار دستگاه تصفیه آب خانگی است تا هر بار تعداد زیادی بطری آب معدنی.

۷- برخی از آبهای معدنی از میزان نیترات به نسبت بالایی برخوردار هستند و در برخی از آنها میزان نیترات چندین برابر استاندارد جهانی است ! اما کار اصلی دستگاه تصفیه آب خانگی کاهش میزان نیترات آب است .

۸- املاح در برخی از آبهای معدنی به نسبت زیاد است . شاید شما هم شنیده باشید که شخصی که دارای کلیه سنگ ساز بود ، پزشک به او عدم استفاده از آب معدنی را تجویز میکرد . این درحالیستکه آب دستگاه تصفیه آب خانگی ، دارای املاحی مناسب جهت آشامیدن است .با توجه به مطالبی که مطرح شد ، بهترین راه برای اطمینان از سلامت آب آشامیدنی ، استفاده از دستگاه تصفیه آب می باشد که البته خرید دستگاه تصفیه آب اصل پیشنهاد اصلی ماست.

فیلتر بیرونی یخچال

فیلتر پشت یخچالی آکواپروشرکت AQUAPRO ارائه دهنده مرغوبترین و با کیفیت ترین فیلتر های تصفیه آب یخچال های ساید بای ساید به استحضار کلیه مشتریان محترم می رساند که در هنگام خرید، حتما به درج کد 285810 بر روی فیلتر دقت فرمایند تا از اصل بودن فیلتر نسبت به سایر فیلتر های تقلبی و چینی مشابه در بازار، اطمینان خاطر را کسب نمایند.​

دستگاه تصفیه آب 3 مرحله آکواپرو AQUAPRO

دستگاه تصفیه آب 3 مرحله آکواپرو  AQUAPRO

دستگاه تصفیه آب 3مرحله ای بدون پمپ و مخزن (قابلیت اتصال به یخچال های ساید بای ساید)
 این دستگاه تصفیه آب دارای 3مرحله فیلتر،اتصالات و یک شیر روی سینک می باشد.یکی از بارزترین تفاوتهای فیلترهای دستگاه تصفیه آب آکواپرو نسبت به دستگاه های ارزان تر و یا مشابه داخل بازار این می باشد که این 3 فیلتر به صورت کارتریج بوده و قسمت بالا و پایین آنها کاملا بسته می باشد و در قسمت بالایی فیلتر دارای 2 اورینگ است که محل اتصال به هوزینگ می باشند.که همین تفاوت نسبت به دستگاه های تصفیه آب ارزانتر سبب بالارفتن کیفیت آب خروچی می شود زیرا داشتن این قابلیت فیلتر با سر و ته بسته سبب می شود آب ورودی داخل دستگاه تصفیه آب به صورت صد درصد از مرحله یک عبور کرده و تصفیه کامل می شود و به مرحله بعد می رود.دستگاه های تصفیه آب مشابه به علت نداشتن این ویژگی تنها 30% از آب ورودی به صورت کامل از داخل فیلتر داخل هوزینگ عبور کرده و 70% آب تصفیه نشده و به مرحله بعدی می رود.
مرحله اول دستگاه تصفیه آب 3مرحله : فیلتر سدیمنت (PPS) بوده که به صورت کارتریج داخل هوزینگ SPF قرار می گیرد.عملکرد این فیلتر حذف کلیه رسوبات ، شن و ماسه ، گل و لای ، زنگ زدگی لوله ها و لجن و ذرات معلق درون آب می باشد.
مرحله دوم دستگاه تصفیه آب 3مرحله : فیلتر گرانول کربن اکتیو (APC) بوده که به صورت کارتریج داخل هوزینگ CPF قرار می گیرد.عملکرد این فیلتر حذف مزه و بو از آب می باشد.
مرحله سوم دستگاه تصفیه آب 3مرحله : فیلتر کربن بلاک (GAC)  بوده که به صورت کارتریج داخل هوزینگ PCF قرار می گیرد.عملکرد این فیلتر حذف کلر و باکتری ها از آب می باشد.
از این خروجی آب این دستگاه تصفیه آب می توانید علاوه بر شیر روی سینک،جهت تصفیه آب یخچال های ساید بای ساید هم استفاده کنید.برای این منظور می توانید از یک فیتینگ 3 راهی استفاده کرده و یک خروجی برای شیر روی سینک و یک خروجی برای یخچال ساید بای ساید بگیرید.بعلاوه اینکه اگر نیاز به شیر روی سینک ندارید می توانید این دستگاه تصفیه آب را مستقیما برای یخچال ساید بای ساید استفاده کنید.
دستگاه تصفیه آب | دستگاه تصفیه آب خانگی | تصفیه آب | مقالات تصفیه آب | فیلتر تصفیه آب | فیلتر دستگاه تصفیه آب | لوازم جانبی دستگاه تصفیه آب | بهترین دستگاه تصفیه آب | تصفیه آب اسمز معکوس | کارتریج دستگاه تصفیه آب | بهترین روش تصفیه آب | تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب | تعویض فیلتر یخچال | تصفیه آب زیر سینکی | تصفیه آب روسینکی | تصفیه آب 7 مرحله | راهنمای تعویض فیلتر | فیلتر تصفیه آب یخچال | تصفیه آب یخچال | فیلتر پشت یخچالی | فیلتر تصفیه آب داخلی یخچال | فیلتر تصفیه آب بیرونی یخچال | آکواپرو سامسونگ ال جی | جنرال الکتریک | ویرپول مای تگ | فریجیدر اسنوا الکترولوکس الجی بکو دوو تکنوکیت کنمور هیتاچی مابه آمانا آدمیرال