تصفیه آب آکواپرو

تصفیه آب آکواپرو

آکواپروفیلتر نماینده رسمی محصولات AQUAPRO در ایران
تصفیه آب آکواپرو

تصفیه آب آکواپرو

آکواپروفیلتر نماینده رسمی محصولات AQUAPRO در ایران

چگونه یک فیلتر آب آشامیدنی را انتخاب کنید

چگونه یک فیلتر آب آشامیدنی را انتخاب کنید

نوشته شده توسط: AQUAPROFILTERانتشار یافته در: تصفیه آبتاریخ ایجاد: 2018-08-21تعداد بازدید: 2

آب، منابع اصلی و منبع زندگی ما امروزه تغییرات قابل توجهی را تحت تاثیر قرار می دهد. علت اصلی آلودگی آب، فعالیت های بشری و فعالیت های بشری و فعالیت های بشری و بی احترامی به حفظ محیط زیست نیست.

 

فاضلاب بی نهایت از شرکت های صنعتی و خدمات شهری شهرهای بزرگ و شهرهای کوچک به این واقعیت که آب شیر یا از خود به خود موجب خطر سلامتی می شود. طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی، حدود 80٪ بیماری های جدی از طریق آب انتقال می یابند. آلودگی آب چنین مقیاس هشداردهنده ای را در نظر گرفته است که در تمام کشورهای توسعه یافته این حوزه فعالیت توسط قوانین و اسناد مجزا قانونگذاری شده است. اگر می خواهید از خود و خانواده تان از بیماری های خطرناکی که از طریق آب عبور می کنند محافظت کنید، فیلتر کنید تا آب را تمیز کنید. چگونه یک فیلتر آب آشامیدنی را انتخاب کنید؟ در این مقاله بخوانید.

انواع فیلترهای نوشیدن و نحوه نصب آنها

در هر خانه دوم، امروز یک فیلتر از نوع به اصطلاح جوش وجود دارد. آب به یک محفظه ریخته می شود و پس از پاکسازی به بخش دوم می افتد. چنین فیلتری آسان، جمع و جور و تلفن همراه است - شما می توانید آن را با خودتان به عنوان خانه برایتان ببرید. با این حال، او نمی تواند یک خانواده بزرگ را خدمت کند.

برای تمیز کردن عمیق، توصیه می شود از فیلترهای جریان استفاده کنید. ساده ترین و ارزان ترین گزینه نازل فیلتر مخصوص جرثقیل است. چنین فیلتری دارای کارایی پایین است و استفاده از آن ناخوشایند است، زیرا باید آن را به طور مداوم برداشته و قرار داده شود.

فیلترهای آب آشامیدنی ثابت موثرتر هستند. ظرفیت حدود 1 لیتر در دقیقه، چند درجه تصفیه، عمر طولانی - این همه ویژگی های فیلترهای مدرن جریان را نشان می دهد. روش نصب تمیز بین میزهای پلاستیکی و تمیزکننده ها است.

تعداد مراحل فیلتر تمیز کردن مدرن برای آب آشامیدنی است از 2 تا 7. محبوب ترین یک دستگاه تصفیه سه مرحله، در جایی که فیلتر مکانیکی تصفیه جریان آب از آلاینده بزرگتر، فیلتر زغال چوب آب را حذف و از آفت کش ها، آهن، ترکیبات کلر و ناخالصی های آلی و کارتریج سوم پس از درمان آب خوب تولید می کند. تمام این حالت ها به روش متعادل کار می کنند که خروجی را تمیز می کند، مناسب برای آب آشامیدنی است.

فیلترهای مؤثرتر

هنگام پاسخ دادن به سوال چگونه می توان یک فیلتر برای آب آشامیدنی را انتخاب کرد؟ پیشرفت مسیر زندگی یک شخص را نفی کرده است و امروز فیلترهای آب با استفاده از پیشرفته ترین فن آوری ها وجود دارد. بهترین نتیجه برای تصفیه آب دستگاههایی است که عنصر اصلی آن یک غشاء خاص است.

فوق العاده تصفیه با استفاده از این روش فیلتراسیون، "مشت زدن" مایع از طریق یک غشاء نیمه رسانا استفاده می شود، قادر به بازداراندن ناخالصی ها تا 1 میکرو متر است. مولکول های کوچک، یون ها و آب از طریق غشا عبور می کنند.

نانوفیلتراسیون از روش اولترافیلتراسیون به وسیله انتخابی، یعنی اندازه منافذ غشاء و در نتیجه درجه تصفیه آب، متفاوت است. منافذ فیلم نانوفیلتراسیون ابعادی برابر با اندازه مولکولهای آب دارد. بنابراین، نانوفیلتراسیون میتواند هرگونه مواد آلی و معدنی را بازداشت کند. نانوفیلتراسیون نیز مورد استفاده قرار می گیرد زمانی که برای رسیدن به آب از یک سختی خاص مورد نیاز است. این معمولا به عنوان آخرین مرحله پس از درمان آب استفاده می شود.

اسمز معکوس یکی از رایج ترین و موثر ترین روش های تصفیه آب، کار بر روی تکنولوژی غشایی است. یک فیلم مصنوعی با قدرت بالا از طریق آب عبور می کند و تمام ناخالصی ها را حفظ می کند. طبق تحقیق، تکنولوژی اسمز معکوس می تواند آب را از ناخالصی های مختلف 98 درصد تخلیه کند.

شاید اشکال اصلی از این سیستم ها کاهش در عملکرد آنها در طول زمان است، همانطور که در حفره ها و در سطح غشاء فیلم ای ته نشین کوچکترین ذرات از خاک. معایب هزینه و تجهیزات بالا.

مراحل تمیز کردن اضافی

استفاده از فیلتر اسمز معکوس مخالفان خود را که می گویند که با چنین تمیز کردن آب می شود خلاص است نه تنها از آهن، باکتری ها و ناخالصی های مضر، بلکه از ریزمغذی های مهم محروم هستند. کلسیم، منیزیم، سدیم، پتاسیم، و غیره ممکن است گفته شود که آب به هر حال آن نیاز بدن به این مواد برای این اهداف بهتر است به ویتامین را پوشش نمی دهد، اما تولید کنندگان فیلتر آب مخالفان فن آوری اسمز معکوس ملاقات کرده ام و به دستگاه تصفیه آب اضافی خود اضافه شده است. در میان آنهایی که اصلی شایان ذکر mineralizer آب غنی سازی با عناصر مفید، طراحیکننده را آب "زنده" در سطح مولکولی، و همچنین فیلتر هستند، اصلاح pH و اشباع یون آب.

خلاصه کردن

هنگامی که با این پرسش مواجه شدید چگونه می توانید یک فیلتر آب آشامیدنی را انتخاب کنید، باید محاسبات ساده انجام دهید. با استفاده مداوم از آب آشامیدنی برای یک خانواده 3-4 نفر باید یک فیلتر جریان نوع، که با استفاده از فن آوری نانو را انتخاب نمایید. فیلتر نانوفیلتراکسی آب را کاملا نمک نمیدهد، سفتی بیش از حد را کاهش میدهد و نرمی آن را میدهد. این دوبرابر سودمند است: شما از تمیز، خوشمزه و آب شیرین لذت می برید و هیچ کالایی در لوازم خانگی ایجاد نمی شود. اگر فیلتر به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد یا برای یک محل اقامت تابستانی مورد استفاده قرار می گیرد، می توانید یک فیلتر جمع کننده قابل حمل یا نازل در شیر آب انتخاب کنید.


دستگاه تصفیه آب | بهترین دستگاه تصفیه آب دستگاه تصفیه آب رومیزی | دستگاه تصفیه آب 7مرحله

 

بهترین دستگاه تصفیه آب برای خانه یا محل کار

بهترین دستگاه تصفیه آب برای خانه یا محل کار

نوشته شده توسط: AQUAPROFILTERانتشار یافته در: دستگاه تصفیه آبتاریخ ایجاد: 2018-08-19تعداد بازدید: 18
هر کارفرمایی موظف است شرایط کار راحت را برای کارکنان خود ایجاد کند و اهمیت زیادی در این امر به منظور فراهم آوردن این فضای اداری با آب پاک و تازه فراهم می شود.باید فهمید که آب پاک هوی و هوس نیست، بلکه یک ضرورت است. 

بهترین دستگاه تصفیه آب برای خانه یا محل کار

 این امر تاثیر مثبتی بر فعالیت مغز، رفاه و خلق و خوی افراد دارد که البته بر بهره وری کار تاثیر می گذارد.در اینجا فهرستی از آلاینده هایی است که می توانند در شبکه آب شهری وجود داشته باشند: ناخالصی های مکانیکی در فرم ترکیبات آلی و معدنی در فرم غیر محلول کلر، که هنوز در ایستگاه های شهری با آب زندگی می کند. آهن و سختی نمک روی، فلور، استرانسیم، سیلیکون و دیگر مواد معدنی میکروارگانیسم های زنده که برای بدن انسان مضر هستند اغلب این مشکل با خرید آب بطری حل می شود، اما این راه حل دارای معایبی نیز می باشد.
در مرحله اول، آن است که سود آور نیست - حتی یک محاسبه ساده نشان می دهد که هزینه استفاده از بطری های آب معدنی گران تر از خرید یک بار از فیلتر و تعمیر و نگهداری دوره دستگاه تصفیه آب است. اینها به این واقعیت منجر می شود که شما باید تصمیم منطقی تری بگیرید. آن هم استفاده از یک سیستم تصفیه آب است که در محل چه در خانه و یا محل کار به سادگی و با بالاترین کیفیت بتوان از آن استفاده نمود.  

دستگاه تصفیه آب رومیزی آکواپرو AQUAPRO

از جدیدترین محصولات آکواپرو میتوان به مدل روسینکی این شرکت اشاره کرد که وظیفه کاهش سختی و رسوبات مضر آب اشاره کرد که در نتیجه نوشیدن آب سالم و گوارا را برای شما فراهم می آورد.از دیگر کارایی های این دستگاه می توان به حذف نیترات ، آرسنیک ، سرب و سایر ترکیبات مضر و فلزات سنگین از آب آشامیدنی...حذف کلر ، بو  و طعم نا مطبوع ، و از بین بردن رسوبات لوله ها و گل و لای از آب.خوش طعم و خوش رنگ شدن چای و قهوه در اثر حذف املاح مضر آب.راه اندازی و نصب آسان ، قابل حمل و استفاده در منازل، محل کار و مسافرت ، اشاره کرد.در دستگاه تصفیه آب رومیزی آکواپرو از سیستم تصفیه آب اسمز معکوس استفاده شده و تصفیه آب را به بهترین نوع ممکن انجام می دهد.

دستگاه رومیزى داراى مخزن ٥ لیترى میباشد ، ویژگى اول این مخزن نسبت به مخزن دستگاه هاى زیر سینکى این است که مخزن ذخیره آب قابل شستشو بوده و از این رو مانع از رشد و تجمع باکترى و آلودگى در مخزن میشود،و ویژگى دوم به دلیل حذف تویوپ در مخزن،دیگر دچار مشکلاتى همانند:کم باد شدن مخزن،ترکیدگى تویوپ مخزن و به طور کلى هیچ گاه نیاز به تعمیر و تعویض مخزن نمی باشید.

دستگاه های تصفیه آب AQUAPRO نسبت به دستگاه های تصفیه آب خانگی ارزانتر، دارای ویژگی های برتری می باشند که به برخی از آنها اشاره می کنیم.دستگاه های تصفیه آب آکواپرو با داشتن گواهینامه های استاندارد بهداشتی و بین المللی مثل NSF و FDA و WaterQuality به شما این اطمینان را میدهد که تلاش شما برای ارتقای کیفیت آب آشامیدنی منزلتان بی فایده نبوده و می توانید با آرامش برای سلامتی خود و فرزندانتان برنامه ریزی کنید.یکی دیگر از ویژگی های دستگاه های تصفیه آب آکواپرو این است که تمامی قطعاتی که در محصول به کار رفته ، ساخت کمپانی آکواپرو بوده و قطعات متفرقه با مارک های مختلف در آن به کار نرفته ، این در حالی است که دستگاه های تصفیه آبی که در بازار می بینید با ما هر مارکی دارای قعطات و فیلتر هایی با مارک های متفاوت بوده و این نشان دهنده این است که دستگاه در داخل کشور مونتاژ شده است.درتمامی محصولات و دستگاه های تصفیه آب با مارک آکواپرو از مواد Food grade استفاده شده و این بدین معنی است که نسبت به آب واکنش منفی نشان  نداده و برای سلامتی خطر ندارد و بدون نگرانی می توانید از آن محصول استفاده کنید.

دستگاه تصفیه آب رومیزی آکواپرو AQUAPRO

ما به شما که در خانه و یا محل کار خود به دنبال یک چشمه ی تصفیه آب می گردید دستگاه تصفیه آب رومیزی آکواپرو را پیشنهاد میکنیم.که با کارایی و درجه کیفیت فوق العاده خود، به شما این اطمینان را می دهد که آبی بدون بو و مزه و هر گونه آلودگی چه برای مصرف خوراکی ، بهداشت و یا هر گونه لوازم خانگی دیگر ، در اختیار داشته باشید . موجود در رنگهای مشکی و سفید.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 66002588 تماس بگیرید.


برچسب ها: بهترین تصفیه آب رومیزی بهترین تصفیه آب بهترین دستگاه تصفیه آب تصفیه آب محل کار آکواپرو aquapro دستگاه تصفیه آب 

بهترین فروشگاه تصفیه آب Best water purifier store

بهترین فروشگاه تصفیه آب Best water purifier store

نوشته شده توسط: AQUAPROFILTERانتشار یافته در: دستگاه تصفیه آبتاریخ ایجاد: 2018-08-15تعداد بازدید: 11

آکواپروفیلتر (نماینده انحصاری محصولات AQUAPRO در ایران) با توجه به رابطه و اهمیتی که مصرف آب سالم و تصفیه شده و مزایای استفاده از آن بر سلامتی مردم کشورمان دارد، با داشتن سالها تجربه در حوزه فیلتر های تصفیه آب یخچال های ساید بای ساید و دستگاه های تصفیه آب خانگی ، با هدف افزایش سطح آگاهی مردم در این زمینه و ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید و خرید اینترنتی محصولات با قیمت مناسب ، اقدام به طراحی و ایجاد سایتAquaprofilter.com کرده است. آکواپروفیلتر، اصول زیر را به عنوان پایه‌های اصلی و مزایای کسب و کار خود می‌داند:

 

مشاوره رایگان خرید دستگاه تصفیه آب

      •برخورداری از تخصص و تسلط بر دانش این حوزه

      •ارائه مشاوره رایگان به مشتریان در هر زمان جهت انتخاب درست و بهینه محصولات
ما تنها نماینده فروش قابل اعتماد AQUAPRO هستیم

تیم مدیریت، کارشناسی و مهندسین ما، با تکیه بر اصول فوق و سرلوحه قرار دادن اصل مشتری مداری، تمامی تلاش خود را جهت بهبود سلامت زندگی مشتریان خود،و ارائه خدمات مربوطه، انجام خواهند داد.

آکواپروفیلتر نماینده رسمی محصولات AQUAPRO در ایران
تهران، خیابان آزادی ، ابتدای خیابان بهبودی ، پلاک 31 
 تلفن: 66046189-66002588(021) 
 ایمیل:  info@aquaprofilter.com  

  

نمایش آدرس فروشگاه بر روی نقشه


برچسب ها: بهترین فروشگاه تصفیه آب بهترین دستگاه تصفیه آب قیمت دستگاه تصفیه آب خرید دستگاه تصفیه آب تصفیه آب بهترین بهترین فروشگاهفروشگاه تصفیه آب فروش اینترنتی فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب آکواپرو aquapro Best water purifier store

چرا آب آشامیدنی تصفیه شده برای شما مفید است؟

چرا آب آشامیدنی تصفیه شده برای شما مفید است؟

نوشته شده توسط: AQUAPROFILTERانتشار یافته در: تصفیه آبتاریخ ایجاد: 2018-08-11تعداد بازدید: 10
اگر آب از طریق فرآیندهای تصفیه و تصفیه بسیار زیاد (در مورد ما، 6 مرحله خاص مشخص شده) قرار گیرد، حداقل باید چند دلیل باشد که مصرف آن را خوب انجام دهد. چند دلیل برای اینکه آب تصفیه شده برای شما مناسب است، در اینجا آمده است
دستگاه تصفیه آب رومیزی آکواپرو AQUAPRO
آب خالص حاوی هیچ آلاینده یا آلاینده نیست
آب تصفیه شده از طریق فرآیند بسیار پیچیده تصفیه تصفیه، حذف می شود و تمام آثار آلوده کننده ای که ممکن است در آنها وجود داشته باشد، حذف می شود. سطحی که خلوص آن بررسی و تایید می شود، به طور قابل توجهی بالاتر از آنچه آب بهار یا آب مقطر مورد تایید قرار گرفته است، بالاتر است. در مورد آب تصفیه شده، ناخالصی ها نمی توانند بیش از 10 قسمت در میلیون تشکیل دهند. در بعضی موارد، آب تصفیه شده ممکن است برخی از نشانه های میکروب ها را داشته باشد. با این حال، هر گونه شیمیایی یا پاتوژن هایی که ممکن است در غیر این صورت در آب موجود باشند، کاملا حذف می شوند. آب که در نهایت به شکل آب آشامیدنی خالص دریافت می شود، به همان اندازه پاک می شود.

آب خالص برای سلامتی شما بسیار مفید است
هنگام خرید آب آشامیدنی تصفیه شده، برچسب را بخوانید تا در مورد اطلاعاتی که نشان می دهد آب از طریق فیلتراسیون گرفته شده است را بخوانید و از طریق واحد اسمز معکوس نیز منتقل شده است. اولین نفع بهداشتی شما از مصرف آب خوب است، برای حفظ هیدراته شدن است. نه تنها آب آشامیدنی باعث می شود که سالم بمانید، بلکه باعث می شود که احساس خوبی داشته باشید. هیدراته شدن می تواند به شما کمک کند که جوانتر نگاه کنید و پوست خود را تازه نگاه دارید و علائم پیری را به تاخیر بیاندازید. نه تنها، آب آشامیدنی نیز برای استخوان ها و موهایتان بسیار مفید است.

آب تصفیه شده بهتر می شود و باعث می شود شما بیشتر بخورید
آب خالص به همان اندازه پاک است. اکثر آلاینده های موجود در آب، مانند باکتری ها، انگل ها، ویروس ها و غیره، در فرآیند تصفیه و تصفیه وسیع حذف می شوند. در نتیجه، چیزی که با آن کنار گذاشته شده، طعم و مزه ترین و پاکیزه ترین آب تمیز است. هنگامی که آب طعم خوب است، شما به طور طبیعی تشویق به نوشیدن بیشتر. نوشیدن حداقل 8 تا 10 عدد آب به صورت روزانه ضروری است که بتوانید هیدراته شده و از بسیاری از مسائل بهداشتی جلوگیری کنید.
با توجه به تمام مواد شیمیایی، ذرات ریز و تقریبا هر چیز غیرمعمول، حذف شده است، ما با استفاده از مجدد مواد معدنی مجزا، طعم آب خود را به عنوان خوشمزه به عنوان شما همیشه می توانید تصور کنید.

بهترین پیشنهاد برای تصفیه آب

بهترین پیشنهاد برای تصفیه آب

نوشته شده توسط: AQUAPROFILTERانتشار یافته در: دستگاه تصفیه آبتاریخ ایجاد: 2018-07-25تعداد بازدید: 15
آیا وجود دستگاه تصفیه آب خانگی در سلامت شما تاثیر دارد؟ چگونه می توان آب را در خانه تصفیه کرد؟ در بسیاری از موارد پس از پیش تصفیه با خدمات شهری، آب به خانه شما منتقل می شود. این آب شیر است. آب شیر باید شرایط خاصی از کیفیت بهداشتی مورد نیاز برای عرضه متمرکز آب آشامیدنی را تامین کند.
 در اکثر موارد آب تصفیه شده در تصفیه خانه های دولتی دارای کیفیت و استاندارد لازم می باشند، با این حال وقتی به پایان کار نگاه می کنیم و آب خروجی از شیر خانه ها را تست میکنیم نتیجه ای کاملا متفاوت به دست می آید، چراکه آب در طول مسیر تصفیه خانه ها تا زمانی که شما از آن استفاده میکنید از مسیر ها و لوله های قدیمی و گاها غیر استانداردی عبور میکند و از کیفیت آن به شدت کاسته میشود. این مواد در ابتدا در طول سالها در بدن جمع شده و باعث بیماری های مزمن می شود و مردم نمی دانند از کجا این بیماری از کجاست در حالی که اکثر بیماری ها در اثر استفاده از آب آشامیدنی غر استاندارد بوجود می آیند. بنابراین، فیلتر کردن آب شیرین شهری در خانه ضروری است و مهار کلر تنها دلیل آن نیست. پیشنهاد ویژه ما برای شما برای اینکه بتوانید در منزل از بالاترین سطح کیفی آب با بالاترین استاندارد بهره مند شوید، دستگاه تصفیه آب رومیزی آکواپرو است.

بهترین پیشنهاد برای تصفیه آب


دستگاه تصفیه آب | بهترین دستگاه تصفیه آب | دستگاه تصفیه آب رومیزی | دستگاه تصفیه آب 7مرحله

برچسب ها: بهترین پیشنهاد تصفیه آب خانگی تصفیه آب بهترین دستگاه تصفیه آب آکواپرو aquapro خرید تصفیه آب خانگی