تصفیه آب آکواپرو

تصفیه آب آکواپرو

آکواپروفیلتر نماینده رسمی محصولات AQUAPRO در ایران
تصفیه آب آکواپرو

تصفیه آب آکواپرو

آکواپروفیلتر نماینده رسمی محصولات AQUAPRO در ایران

فیلتر تصفیه آب AQUAPRO

فیلتر تصفیه آب AQUAPRO

نوشته شده توسط: AQUAPROFILTERانتشار یافته در: دستگاه تصفیه آبتاریخ ایجاد: 2018-12-19تعداد بازدید: 66

در میان بسیاری از مارک های فیلتر جریان استفاده شده امروز برای تصفیه آب آشامیدنی با روش اسمز معکوس، سیستم A qua P ro ، که با قابلیت اطمینان و کارایی بالا متمایز است ، با هموطنان ما بسیار محبوب است . کارتریج قابل تعویض AquaPro   در منطقه تهران و خارج از کشور می تواند به سرعت، به راحتی و مطلوب در شرکت تخصصی AquaPro Water خریداری شود.

 

هر کس که از سیستم تصفیه برای تمیز کردن آب آشامیدنی استفاده می کند، می داند که عنصر اصلی آن مجموعه ای از کارتریج های قابل تعویض است که عمر مفید خاصی دارند. پس از این دوره، این عناصر باید تغییر کنند. این است که در به موقع جایگزینی آنها بستگی به درجه بهره وری از حذف ناخالصی های مکانیکی و شیمیایی از آب است. E اگر می خواهید به نوشیدن آب خالص، خوشمزه و سالم، ما خرید کارتریج های جایگزین و محل آنها را در سیستم فیلتر.

 

انواع کارتریج A qua R ro

 

شما می توانید در شرکت ما خرید کارتریج به مثابه P RO برای هر مدل از این نام تجاری. این کیت شامل فیلتر برای تمام پنج مرحله تمیز کردن است:

 

  • 1 - کارتریج پلی پروپیلن برای حذف ذرات معلق (تمیز کردن مکانیکی)؛
  • 2 - کارتریج گرانول کربن فعال برای جذب کلر و ترکیبات شیمیایی مختلف (سموم دفع آفات و غیره)؛
  • 3 - کارتریج زغال سنگ برای تصفیه آب از ترکیبات آلی و باکتری ها؛
  • 4 - غشاء اسمز معکوس برای تمیز کردن خوب (این اجازه می دهد تا تنها مولکول های آب عبور می کند)؛
  • 5 - فیلتر پساب زغال سنگ برای تصفیه آب.

 

 

به طور معمول، فیلترهای کربنی توصیه می شود که هر 6 ماه یک بار تغییر کنند، اما غشاء و فیلتر پست طول می کشد (سالانه یک و نیم و یک سال). در کاتالوگ ما هر دو فیلتر پست فردی و کیت های فیلتر زغال چوب (برای 1-3 مرحله تصفیه) و همچنین مجموعه های کامل طراحی شده برای کار برای 2 یا 3 سال) را خواهید یافت.

 

در صورت لزوم، ما آماده ارائه کانی شناسی برای غنی سازی آب فیلتر شده با نمک است (که طعم بیشتری به آن می دهد).

 

اما در هر صورت، هر چیزی که شما انتخاب می کنید AquaPro شما می توانید از کیفیت بالا و قابلیت اطمینان خود مطمئن شوید. ما فقط محصولات گواهی شده را ارائه می دهیم و تضمین بهره وری بالا از استفاده آنها.

 

کارکنان با تجربه ما به شما کمک خواهد سرعت و به درستی برای انتخاب و خرید کارتریج به مثابه P RO برای سیستم فیلتر خاص خود را. به علاوه، با ما شما آن را با بهترین قیمت در تهران خریداری کنید. با مشاوران ما تماس بگیرید و سفارش دهید.


برچسب ها: فیلتر تصفیه آب فیلتر تصفیه آب دستگاه تصفیه آب کارتریج آکواپرو aquapro نمایندگی ایران 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.