تصفیه آب آکواپرو

تصفیه آب آکواپرو

آکواپروفیلتر نماینده رسمی محصولات AQUAPRO در ایران
تصفیه آب آکواپرو

تصفیه آب آکواپرو

آکواپروفیلتر نماینده رسمی محصولات AQUAPRO در ایران

چرا کودکان به آب بیشتری نیاز دارند

چرا کودکان به آب بیشتری نیاز دارند

نوشته شده توسط: AQUAPROFILTERانتشار یافته در: تصفیه آبتاریخ ایجاد: 2018-11-20تعداد بازدید: 80

کودکان عاشق نوشیدنی هایی هستند که لزوما برای آنها مانند آب و نوشابه های شیرین مناسب نیستند. از آنجا که این قند را ندارد و همچنین مزایای مصرف آن را نمی داند، دریافت کودکان خود را به آب به اندازه کافی آب می تواند کاملا یک چالش است.

 

    چرا کودکان به آب بیشتری نیاز دارند

    آنها را تحقیر کنند که تشنه هستند اکثر کودکان زمانی چیزی را نوشیدن می کنند، زیرا خوشمزه است نه به این دلیل که می دانند که باید مایعات بیشتری بخورند. بچه خود را یک بطری آب بگذارید و از آنها بخواهید چند صفت بپزد. شما احتمالا خواهید دید که آنها بیشتر از آن می نوشند، زیرا زمانی که آنها شروع به نوشیدن می کنند متوجه خواهند شد که تشنه هستند.

    • آب آشامیدنی را سرگرم کنید چیزهای ساده مانند فنجان سرگرم کننده یا کاه احمقانه می توانند آب آشامیدنی را برای بچه ها سرگرم کنند. فنجان های ویژه مانند کسانی که شخصیت های مورد علاقه خود را دارند نیز می توانند بچه های کوچک را بخواهند آب بیشتری بخورند. شما همچنین می توانید آب خود را با میوه را لباس کنید تا جالب تر آن را ببینید. این نیز به عطر و طعم اضافه خواهد شد، به طوری که آنها ممکن است بیشتر از آن لذت ببرید. اگر دچار مشکل می شوید بچه خود را به آب آشامیدنی ببرید، سعی کنید بعضی از این عناصر سرگرم کننده را به آن اضافه کنید.
    • گزینه های نوشیدنی خود را محدود کنید . اگر شما یخچال پر از نوشابه، آب، و سایر نوشیدنی ها را داشته باشید، احتمال دارد که فرزندتان بیشتر آنها را ترجیح دهد. سعی کنید محدودیت هایی را که فقط برای آب، شیر و برخی آب بدون قند اضافه می کنید محدود کنید. شما می توانید این نوشیدنی ها را در طول روز تغییر دهید تا مطمئن شوید که آب کافی دریافت می کنید.
    • تمرین بخش کنترل مناسب . کودک خود را یک بطری آب بزرگ ندهید و انتظار داشته باشید همه چیز را تمام کنید. چند بطری آب 4 اونس را خریداری کنید تا حمل و مصرف آن آسان باشد. اگر آنها ترجیح می دهند نوشیدن از یک لیوان، مطمئن شوید که از اندازه مناسب برای بچه ها است.

    برای برنامه ریزی یک تجزیه و تحلیل آب رایگان، با ما تماس بگیرید 02166002588


    دستگاه تصفیه آب | بهترین دستگاه تصفیه آب قیمت دستگاه تصفیه آب | دستگاه تصفیه آب خانگی

    4نشانه آب آلوده

    4نشانه آب آلوده

    نوشته شده توسط: AQUAPROFILTERانتشار یافته در: تصفیه آبتاریخ ایجاد: 2018-11-19تعداد بازدید: 54

    شما ممکن است فکر کنید که آب آب است و همیشه آن را نگاه می کند و آن را طعم می دهد، اما مطمئنا این مورد نیست. عوامل زیادی وجود دارد که بر طعم، رنگ و بوی آب تاثیر می گذارد. برخی از این مسائل از منبع آب یا روش تحویل آمده است. این چهار نشانه را که مشکالت آب دارند و چطور ممکن است بتوانید آنها را حل کنید، بررسی کنید.

     

      شما فیلم سفید سفید خاکستری را روی ظروف خود و سینک خود دارید. این به احتمال زیاد به این معنی است که شما آب سخت از کلسیم یا منیزیم دارید. سختی همچنین می تواند باعث کاهش پودر لباسشویی شود و باعث می شود که عناصر بخاری بخواهند شکست بخورند. برای حل مشکل، یک نرم کننده آب نیاز دارید.

      1. آب شما دارای طعم فلزی یا برگ های رنگی است. احتمالا مقصر در اینجا آهن است که می تواند در پشت ظروف قرمز، نارنجی یا قهوه ای در ظروف قرار داده و طعمی ناخواسته ایجاد کند. شما باید به یک نرم کننده آب یا یک فیلتر اکسید کننده نگاه کنید.
      2. آب شما دارای مشکی سیاه یا سیاه یا خاکستری است. این نشانه ها به احتمال زیاد به این معنی است که آب شما دارای بیش از حد منگنز است. همچنین می تواند آب معدنی فلزی را تولید کند و آب را در حمام خود قرار دهد یا مخزن توالت ظاهر تیره داشته باشد. شما می خواهید یک نرم کننده آب برای غلظت های پایین تر و یا یک فیلتر اکسید کننده برای بالاترین.
      3. آب شما دارای طعم شور است. این احتمالا به این معنی است که کلرید در آب شما زیاد است. این می تواند باعث خوردگی فلزات شود. شما باید یک سیستم تقطیر یا سیستم اسمز معکوس در شیپور خاموشی شخصی خود داشته باشید. شما ممکن است بهتر از آب آشامیدنی دیگری از قبیل بطری آب باشد.

      این مشکلات آب معمولی را می توان کاملا راحت حل کرد، بنابراین شما می توانید مطمئن باشید خانواده خود دارای آب آشامیدنی سالم و دلپذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر با آب ما 66002588-021تماس بگیرید.


      مزایای مصرف آب مناسب روزانه

      مزایای مصرف آب مناسب روزانه

      نوشته شده توسط: AQUAPROFILTERانتشار یافته در: تصفیه آبتاریخ ایجاد: 2018-11-18تعداد بازدید: 65

      در حال حاضر شما قطعا گفته شده است که مقدار زیادی از آب هر روز بخورید، اما بسیاری از مردم هنوز هم مصرف مقدار توصیه شده از هشت عینک 8 اونس در روز است. با توجه به این واقعیت که بدن ما حدود 60٪ آب است، این معنی است که ما باید روزانه خود را تامین کنیم. در حالی که ممکن است پزشک شما به شما گفته است آب زیادی بخورید، احتمالا جزئیات هر روز در مورد مزایای مصرف آب مقطر مناسب نیست.

       

        به حداکثر رساندن عملکرد فیزیکی - درست مانند اینکه ماشین شما نمی تواند به خوبی بدون روغن کافی عمل کند، بدن شما به اندازه کافی آب برای انجام در سطح بالا نیاز دارد. صرفا از دست دادن 2 درصد از محتوای آب بدن شما به اندازه کافی برای کمبود آب بدن است.ورزشکاران می توانند از طریق عرق تا 10٪ وزن آب خود را از دست بدهند، بنابراین برای حفظ هیدراته و آب زیادی لازم است.

        • عملکرد مغز و سطح انرژی - بسیار شبیه بدن ما، مغز ما نیز برای انجام مطلوب به آب نیاز دارد. کم آبی خفیف می تواند عملکرد مغز، خلق و خوی، تمرکز و افزایش فرکانس سردرد را مختل کند. همچنین می تواند منجر به خستگی و اضطراب و حافظه شود.
        • کاهش وزن - نوشیدن مقدار زیادی آب ممکن است به شما در کاهش وزن کمک کند. به همین دلیل است که آب می تواند سوخت و ساز بدن شما را افزایش دهد. پیش از خوردن وعده های غذایی، توصیه می شود که نیم ساعت قبل آب بخورید. شما بیشتر احساس می کنید و احتمالا کالری کمتری مصرف می کنید. مصرف کنندگان دیابتی که این عمل را دنبال کردند قادر به از دست دادن وزن 44٪ بیش از یک دوره 12 هفته ای بودند.

        آب آشامیدنی نیز می تواند:

        آب ابری به چه معناست؟

        آب ابری به چه معناست؟

        نوشته شده توسط: AQUAPROFILTERانتشار یافته در:تاریخ ایجاد: 2018-11-17تعداد بازدید: 61

        آیا تا به حال یک لیوان آب پر کرده اید و متوجه شده اید که ابری یا شیری به نظر می رسد؟ اگر چنین است، شانس شما بیش از حد در مورد آن نگران نباشید زیرا آب پس از چند ثانیه پاکسازی شد. آب ابری اغلب به دلیل لوله هایی است که تحت فشار زیادی قرار می گیرند. به احتمال زیاد، این ناشی از حباب های کوچک هوا در خود آب است.

         

        آب ابری به چه معناست؟

        خبر خوب این است که آب ابری یا سفید، اگر حباب های هوا ایجاد می شود، بی ضرر است. این وضعیت بیشتر در ماه های زمستان رخ می دهد. آب سرد می تواند هوای بیشتری نسبت به آب گرم داشته باشد که می تواند حباب های هوا را هنگامی که شیشه شما را پر می کند تولید کند.

        در حالی که آب شما در لوله است، این فشار تحت فشار خاصی قرار دارد که باعث می شود هوا بیشتر شود. همانطور که به زودی از شیر خارج می شود، دیگر تحت فشار نیست و حباب های مشابه یک نوشیدنی گازدار تولید می کند. همه چیزهایی که شما واقعا باید انجام دهید این است که اجازه دهید آب در ظرف باز شود تا حباب ها ناپدید شوند و آب پاک شود.

        دلایل دیگری نیز وجود دارد که چرا آب شما ممکن است ابری باشد و ممکن است نیاز به درمان داشته باشد. ذرات کوچک از سنگ ها، شن و ماسه و خاک نیز می توانند در تامین آب شما به دام افتاده باشند. آنها معمولا بی ضرر هستند، گرچه زیبایی زیبایی ندارند. اجازه دهید آب خود را نشسته بماند. اگر آب روشن نمی شود، ذرات به احتمال زیاد منبع هستند. شما می توانید آب خود را با یک فیلتر رسوب برای حذف ذرات استفاده کنید.